2013. február 7., csütörtök

11. rész Készülődés

Reggel nagy csapkodásra keltem. Szerintem a zaj a konyhából jött. Hallottam még egy nagy koppanást és egy jól megfogalmazott káromkodást Zayn szájából. Ránéztem a mellettem fekvő Niallra, aki még aranyosan aludt.Nem akartam felébreszteni, de meg akartam nézni, hogy Zayn mit csinál a konyhában. Ovatósan kibújtam Niall karjai közül és lemásztam az ágyról. Megkerestem a papucsomat és mit sem törődve azzal, hogy 5 fiú van rajtam kívül a házban lementem egy szál pizsamában a konyhába, ami jelen esetben egy short és egy újjatlan póló volt.
- Zayn hol vagy? - kérdeztem.
- Itt. - hallottam meg a hangját a kamra felől.
- Mit keresel ott?
- Kávét.- kijött a kamrából és nekem el állt a lélegzetem ugyan is Zaynen csak egy alsónadrág volt.- Kérsz? - nyújtotta felém a kávés üveget. Szerintem egy kicsit túl sok ideig időzhetett tekintetem felsőtestén, mert csak arra lettem figyelmes, hogy az egyik kezét arcom előtt húzza végig a levegőben. - Emma, azt kérdeztem, kérsz kávét? - ilyenkor már kénytelen voltam a szemébe nézni.
- Mi? Ja igen, kérek.- hebegtem valamit, mire ő csak egy mosollyal válaszolt. - Zayn te gyúrsz?
- Ja. Járok futni.- kacsintott rám.
- És nem akart valami pólót felvenni?- kérdeztem.
- Még egy kicsit élvezem ahogy bámulsz engem.- mosolygott sunyi vigyorral.
- Na azt várhatod.- szerencsére pont készen lett a kávém, ezért gyorsan elvettem az asztalról és felrohantam Zayn elöl a szobámba. Niall még mindig aludt. Fogalmam sincs, hogy tud ennyit aludni.


Lefeküdtem mellé, de egy kis idő múlva unatkozni kezdtem. Elkezdtem Niall haját birizgálni, de erre sem kelt fel. Gondoltam elmegyek zuhanyozni mivel tegnap elfelejtettem. 20 perc alatt megfürödtem, de nem tudtam eldönteni mit vegyek fel, ezért egy szál törölközőben álltam a szekrényem előtt. Amikor sikerült kiválasztanom a ruhámat visszamentem a fürdőbe és felöltöztem. Hajamat kivasaltam majd kontyba tettem. Visszamentem a szobába, ahol Niallt ébren találtam. Oda mentem hozzá és megpusziltam.
- Jó reggelt! Azt hittem már soha nem kelsz fel.- mosolyogtam.
- Pedig többet lehetnél csak egy törölközőben. Vagy van egy jobb ötletem...- vette fel a gondolkodós pózát.- Vagy anélkül.- vigyorgott rám perverz mosolyával.
- Álmodban Horan! Csak álmodban!- felálltam mellőle, de ő csuklómnál visszahúzott és megcsókólt. De ez nem olyan lány csók volt mint szokott lenni, hanem egy kicsit vad. Maga felé fordított az ágyon és csókunk közben a pólómat kezdte felhúzni.Én nem ellenkeztem így a pólómat a földre dobta. Már csak egy melltartó volt rajtam és egy rövidnadrág. A nadrágomat is le akarta rólam venni, de ezt már nem engedtem neki.
Nem azért, mert nem akartam, mert szívem szerint ezt akartam mindennél jobban, de valahol éreztem, hogy ez nem helyes mivel még csak tegnap óta vagyunk együtt. 
- Niall mit művelsz?- kérdeztem válaszát meg sem várva, mert pólómmal a kezemben kirohantam a szobából. Szerencsére senki nem látott meg így gyorsan felvettem a pólóm. Le akartam menni a nappaliba, de Niall utolért.
- Emma figyelj hülye voltam. Gyere vissza beszéljük meg! - kérte és kezemnél fogva visszahúzott a szobámba. 
- Tényleg nagyon hülye voltam, de viszont az elején nekem úgy tűnt, hogy nem ellenkezel.
- Figyelj Niall! Én ugyan annyira szeretném ezt veled, mint te velem. Csak valahogy ennek még nincs itt az ideje.
- Persze megértem. Majd ha te is készen állsz akkor csináljuk!- kacsintott rám perverz vigyorával. Én erre csak egy fejrázással válaszoltam. Megvártam amíg az ír manóm elkészült és utána lementünk a többiekhez.
- Na megjöttek a szerelmesek.- utalt ránk Louis fülig érő mosollyal.
- Mi a mai program?- kérdezte Liam.
- Hátul a kertben medencézés plusz egy kis party.
- Hívhatok barátnőket?- kérdezte April.
- Nekem mindegy csak sokan legyünk!- mondta Harry.
- Jön Elenor!- vágta rá Louis.
- Danielle is.- értett egyet Liam.
- Perrie is.- mondta Zayn és utána rám nézett. Kicsit kellemetlenül éreztem magam mivel mindenki engem bámult.
- Most mit néztek?- kérdeztem nem túl kedvesen.
- Semmit.- vágta rá mindenki és máshová nézett.
- Akkor szerintem Zayn, Liam, Louis ti menjetek a csajaitokért. Niall, Emma ti maradjatok itthon és csináljátok meg a kertet meg a medencét. Lily meg én megyünk kaját venni!- mondta Harry.
- Miért nem mi megyünk kaját venni?- kérdezte Niall értetlenül.
- Mert ti ketten megvennétek az egész kajás boltot!- válaszolta mire mindenki bólógatni kezdett.
- És én mit csináljak?- kérdezte April.
- Te menj hívd a nővéredet! Remélem eljön.- utalt Harry az unokanővéremre Nicolra.
Mindenki gyorsan elindult a dolgára amit Harry adott neki. Szerintem mindenki nagyon várja az esti bulit.





2 megjegyzés: