2013. február 16., szombat

12. rész Az Este

Niallal gyorsan végeztünk a kert rendberakásával. Megeggyeztünk abban, hogy ő feltölti a medencét addig én meg pihenek. Leültem a napozó ágyunkra és élveztem ahogy a napsugarak melegítették fel a testemet. Nagyon jól esett, de sajnos nem tudtam sokáig élvezni ezt a pillanatot ugyan is valaki jéghideg vízzel lelocsolt.
- Niall mi a szart csinálsz?- ordítottam rá a locsólót fogo barátomra aki csak nevetett a dühkitörésemen.
- Én semmit. Csak azt hittem meleged van.- huzta sunyi mosolyra a száját.
- Na ezt még megbánod!- mentem oda hozzá és ráugrottam a hátára, csak hogy sajnos ő pont a medence szélénél állt, így mind ketten a vízbe estünk. Engem ez nem nagyon zavart megpróbáltam fejénél fogva a víz alá nyomni. Sikerült is és sikerült kb 10 másodpercig a víz alatt tartanom. Ő a vízben megfogta a bokámat így elvesztettem az egyensúllyomat. Lehúzott magához a vízbe és megcsókólt. Feljöttünk a vízből és kimásztunk a medencéből. Bementünk a házba átöltözni.
- Szexy vagy vízes ruhában!- kacsintott rám Niall már a szobámba.
- Hát akkor már nem sokáig leszek szexy.- mondtam és magamra csuktam a fürdőszoba ajtaját. Gondoltam mivel úgy is medencés buli lesz felvettem egy strandruhát és alá a fürdőruhámat. Felraktam magamra egy kis sminket ( mert a vízben lejött) és már kész is voltam. Mivel hamar kész lettünk mindennel, lementünk tv-t nézni. Amikor végre egy kicsit veszekedve, de megbeszéltük mit nézzünk megjött Harry és Lily.
- Niall gyere segíts sok a cucc!- kiabált a kertből Harry. Niall felpattant és kiment. Őt Lily váltotta fel aki mellém ült.
- Izgulsz?- kérdezte, de nem nagyon értettem a kérdését.
- Kellene?
- Igen. Itt lesz Danielle, Elenor és...Perrie..
- Nem izgulok. Jó buli lesz.- mosolyogtam rá. Még egy kicsit beszélgettünk amikor csöngettek. Gyorsan rohantam az ajtóhoz, majd kinyitottam.
- Elenor!!!- mondtam boldogan és megöleltem.- De örülök, hogy látlak!
- Szia, Em! Már nagyon rég láttalak. Sokat kell beszélnünk!- mosolygott.
- Héj! Nekem már nem is örülsz??- kérdezte felháborodottan Louis.
- Dehogynem! Lou!!- üvöltöttem és két puszit nyomtam az arcára.
- Emma ha kivisítottad magad, jönnél segíteni?- kérdezte Hazza.
- Ooo pardon! Már rohanok is kedves báttyám! Mit kell segíteni?
- Hadjad majd én megcsinálom! Addig te engedd be a többieket!- szólt Lily.
- Hát oké.- mondtam kicsit zavartan. Kimentem a konyhából, de még a kiváncsiság kedvéért visszanéztem a konyhába és láttam, hogy már falják egymást.- Öhm..így nem lesz kaja!- mondtam, de csak két szúrós pillantást láttam. Jobbnak tartottam visszamenni Elenorékhoz. Éppen Louis egy párnával ütögette Niall fejét, Elenor meg csak unottan ült a kanapé végén. Oda akartam menni Elenorhoz, de épp csengettek. Kinyitottam az ajtót és April és Nicola állt elöttem.
- Sziasztok!- mondtam.
- Szia, Emma! Harry?- kérdezte Nicola.
- Konyhában.- mutattam a konyha felé. Bement a konyhába én meg követtem őt.
- Harry! Úgy hiányoztál!- ugrott Nicola Harry nyakába.
- Te is nekem, csak hagyj egy kis levegőt venni.- röhögött Harry, de Nicola csak még jobban szorította magához. Félszemmel Lilyre néztem aki elég féltékenyem nézett a lányra. Megfogtam Lily kezét és felhúztam a szobámba.
- Mi a bajod?- kérdeztem.
- Ki ez a csaj?
- Nicola. Az unokanővérem vagy is nem vérszerinti, mert April féltestvére.
- És mért van ennyire jóban Harryvel?
- Kiskurok óta elválaszthatatlanok egymástól.- magyaráztam.
- De jó..- mondta nem túl boldogan Lily.
- Lily! A bátyám mindennél jobban szeret téged! Bíz benne!- bíztattam.
- Oké.- válaszolt Lily nem túl meg győzően.
Lementünk a többiekhez, de már kettővel több ember volt a nappaliban mint amennyien előzőleg volt.
- Szia Zayn.- mentem oda Zaynhez és megöleltem. Kicsit rosszul jött ki az ölelés, mert fél kezével Perrie kezét fogta aki azért sem engedte volna el.- Szia Perrie.- mondtam tettetett boldogsággal.
- Ne várd, hogy megöleljelek!- szólt oda flegmán és már el is ment a többikhez.
- Bocsi, én mondtam neki, hogy legyen kedves.- védte meg magát Zayn.
- Hát, én is így viselkednék a helyében.- mondtam nagyot sóhajtva. Közben Liam és Danielle is megérkezdtek akiket szintén üdvözöltem.
- Na ha mindenki mindenki itt van nem megyünk medencézni?- kérdezte üvöltve Harry közben a kezével az ajtó felé mutatott. Én Lilyvel ruhába mentünk ki, de a többiek már fürdőruhába voltak. Gondoltuk nekünk is kéne öltözni.  Mire levetkőztünk a többiek már a vízbe készülôdtek. Niall a medence szélén állt és mivel ő is belökött engem délelött meg akartam bosszúlni. A háta mögé settenkedtem és belöktem, de rögtön utána valaki engem is belökött. Felnéztem a vízből és Harryt láttam felettem aki lepacsizott Lou-val.Én észrevettem, hogy Elenor közeledik felénk, de ezt Louis nem vette észre így sikeresen a vízbe került. Majd sorban potyogtak be az emberek a vízbe. Amikor már mindenki kifürödte magát, kimentünk a vízből és tábortűzet raktunk. Leültünk a tűz köré, de elötte még Niall visszament a házba a gitárjáért majd leült mellém és énekelni kezdtünk. Elöszőr elénekeltük a Rock me-t aminek Harry elfelejtette a szövegét, de ezen Nicola jót röhögött és utána következett az én személyes kedvencem az Irresistible. Mindenki énekelt belőle egy sort még az is akinek nincs valami jó hangjuk például Lily. Louisnak támadt egy olyan remek ötlete, hogy mindenki aludjon itt és sátorozzunk. Ez mindenkinek nagyon tetszett csak az volt a bökkenő, hogy csak 3 háromszemélyes sátorunk volt. Mindenki eltervezte, hogy kivel fog aludni. Az eredmény az lett, hogy Louis-Elenor-Zayn-Perrie, Harry-Lily-én-Niall, Liam-Danielle-April-Nicola alszanak együtt. Hát szűkösen de elfértünk. Olyan hajnali fél 5-kor mindenki el is aludt..
.

1 megjegyzés: