2013. január 29., kedd

8. rész Éhesek vagyunk

Reggel arra ébredtem, hogy egyedül fekszek az ágyban. Ránéztem az órára 9 óra volt. Gondoltam felhívom Lilyt, mert már úgy is rég beszéltünk. Elkezdtem hívni, de ő ki volt kapcsolva. Bekapcsoltam a laptopomat és felnéztem facebook-ra hogy fent van-e. Fent volt. Rá is írtam.

Emma üzenete: Szia! Nem jössz ma át?
Lily üzenete: De. Fél óra múlva ott vagyok. Szia.
Emma üzenete: Szia.

Gondoltam ha fél óra múlva lesz itt akkor gyorsan elkészülök. Felöltöztem és még volt egy kis időm ezért felmentem twittere. Már vagy 10 perce gépeztem amikor valaki kopogott.
- Emma!- hallottam meg Lily hangját. Gyorsan az ajtómhoz rohantam és megöleltem őt.
- Basszus olyan rég láttalak!
- Én is téged! Amúgy mért vagy itt fent? Mindenki lent van.-mosolygott rám és megfogta  a kezemet és levezettet. Amikor leértünk különös látvány fogadott. Mindenki a tv előtt ült és bámulta azt.
- Mit néztek?- kérdeztem kicsit hirtelen mert a fiúk megijedtek és rémülten rám néztek.
- Semmit. Nem érdekes.- mondta Hazza és gyorsan kikapcsolta a tv-t. Túl gyorsan. Ez egy kicsit furcsa volt.
- Ki kajás? Mert én nagyon.- kérdezte Niall.
- Én!- felelték egyszerre a fiúk.
- Menjünk Nando's-ba.- övőltötte Niall.
- Ne már! -mondta egyszerre a négy fiú.
- Niall én elmegyek veled.- mondtam.
- Harry bírom a húgod.- kacsintott egyet a bátyámra és szorosan megölelt.- Na de induljunk mert éhen halok!- szó szerint kirántott az ajtón és elkezdett futni.
- Niall várj már meg! Most nagyon nincs kedvem futni!- amint kimondtam ezt a mondatot ő odajött hozzám belenézett a szemembe és a hátára dobott. Mindenre számítottam kivéve erre.- Ne, tegyél le!- üvöltöttem és a hátát ütögettem.
- Inkább futsz?- kérdezte a hangjából ítélve mosolyogva.
- Inkább.- letett a hátáról és az ujjait az enyémre kulcsolta. Én csak mosolyogtam ezen, de egy valamit nem értetem. Ha nem járunk akkor miért csinál ilyeneket? Egyáltalán miért engedem neki? Nem szabadna azt hinnie, hogy ilyen könnyen megkaphat, de valamiért nem akartam elengedni a kezét. Beértünk a Nando's-ba és egy csapat lány rohant felénk.
- Úristen az ott Niall Horan és Emma Styles.- sikította egy lelkes rajongó amitől beszakadt a dobhártyám.
- Szerintem menjünk el innen.- suttogtam Niall-nak és kirohantunk.
- Na és most hova?- kérdezte lihegve, mert kicsit futnunk kellett, hogy lerázzuk a rajongókat.
- Szerintem menjünk haza.- tanácsoltam.
- Oké.- mosolygott.
Amikor haza értünk rájöttem, hogy voltam olyan ügyes, hogy nem hoztam kulcsot ezért csak reménykedtem, hogy Harry-ék még itthon legyenek. Becsöngettem és rá 2 percre egy számomra nem kívánatos személy nyitott ajtót.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése