2013. január 19., szombat

3. rész Egy kis félreértés.

Louisval még beszélgettünk egy kicsit utána Harry bekopogott, hogy menjek le mert valaki keres engem.  Le mentem a lépcsőn és az ajtóhoz futottam ugyan is Lily állt ott. Gyorsan megöleltem és köszöntem neki.
- Szia hát te?- kérdeztem boldogan.
- Hát elégé unatkoztam otthon de amúgy most nem hozzád jöttem bocsi. De persze hozzád is csak más hívott.
- Mi van?
- Niall hívott azt mondta fontos.
- Niall?- vontam fel a fél szemöldökömet
- Igen, de hol van?
- Én nem tom keresd meg én addig eszek valamit.- hát Lilynek nem kellett kétszer mondani ő már kereste is. Bementem a konyhába és kinyitottam a hűtőt. Vettem ki belőle tésztát amit még anyu fözőtt. Be tettem a mikróba megmelegíteni. Amikor kiraktam az asztalra nagyon megijedtem. Niall ott ült az asztalnál a széken és kiskutyaszemekkel nézett rám.
- Jézusom te meg mit csinálsz itt? A frászt hoztad rám.
- Hát én csak..izé..éhes vagyok. Légyszi melegíts nekem.
- Jó. De mennyit szedjek?
- Sokat.
- Gyere ide és mutasd meg mennyit!- Niall oda jött és rátámaszkodott a pultra. Én szedtem neki egy szerintem nagy adagot és megkérdeztem, hogy elég-e.
- Te egy három éves kislánynak akarsz kaját adni vagy nekem?- kérdezte nevetve.
- Jól van na szedjél magadnak!- mondtam és nekem is mosolyra húzódott a szám. Leültem az asztalhoz és elkezdtem enni. Hátrafordultam Niallhoz aki csak szedte és szedte a tésztát.
- Ööö nem akarlak megzavarni de én nem nagyon tudok főzni és Harry se és anyukám azt mondta, hogy ez egy hétre a kajánk.
- Úúú bocsi de éhes vagyok majd veszek nektek valamit.
Amikor Niall végre leült falatozni úgy kezdett el enni mintha egy éve nem evett volna semmit. Mindig is tudtam hogy Niallnak nagy étvágya van de hogy ennyire. Csendes falatozásunkat Lily zavarta meg.
- Niall már mindenhol kerestelek! Mért hívtál?- kérdezte Lily idegesen.
- Nem én hívtalak Zayn hívott. Azt mondta, hogy hívjalak át.
- Istenem! De akkor mért nem ő hívott fel engem?
- Mit tudom én? Kérdezd meg tőle!
- Na de jó!- mormolta Lily és kiviharzott a konyhából.
- Ti most csak szívatjátok igaz?- kérdeztem Niallt.
- Hát ja. emlékszel amikor ezt veled is eljátszottuk?- kérdezte azzal a tipikus Niall nevetésével.
- Persze, hogy emlékszem. Végig kérdeztem mindenkit aztán kiderült hogy mind kamuztatok.
- Hát néha túl sok a szabad időnk.- kacsintott ránk.
- Na az biztos.
- Egyébként ma este megyünk bulizni a srácokkal. Nem akarsz jönni?
- Hát nem is tudom..
- Na gyere már! Légyzsi!- belenéztem abba a két gyönyörű szemébe mire ő megfogta a kezemet. Különösen élveztem ezt a jelenetet. Tök jó volt hogy könyörög nekem. Már épp mondani akartam valamit amikor Louis lépett be a konyhába.
- Uristen! Bocsi nem akartam megzavarni semmit.
Niall gyorsan elengedte a kezemet én meg elpirultam de nagyon. Ha jól láttam Niall is zavarban volt.
- Mit zavartál meg? Nem történt semmi.- makogtam valamit.
- Ja persze-persze. Én nem azt láttam. Na mind egy.- mondta azzal a huncut nézésével.
A nap további részében nem nagyon csináltam semmit csak vártam az esti bulizást. Lily közben leüvöltötte a fiúkat, hogy mért kellett ide rángatni őt, de szerencsére én megnyugtattam, hogy már velem is csinálták ezt. Megkérdeztem, hogy jön-e az este velünk és persze amint meghallotta, a buli szót egyből igent mondott. Lily imád bulizni. Szerintem ha nem menni semmikor suliba meg nem lenne más programja mindig bulizna. Hát igen ő a legjobb barátnőm!


4 megjegyzés: