2013. január 19., szombat

4. rész A buli

Nyolc óra körül Lilyvel elkezdtünk készülődni. Én adtam Lilynek ruhát, mert nem akart már haza menni. Elég sok időt töltöttünk azzal hogy mit vegyünk fel. Végül ez lett az eredmény:
Én ruhám
Lily ruhája


Miután kiválasztottuk a ruháinkat kisminkeltük magunkat. Hát mit is mondjak nem lett valami szolid smink. Még gyorsan kivasaltam a hajunkat és már le is mentünk a többiekhez.
- Na mehetünk?- kérdeztem.
- Még Louis meg Zayn készülődnek.- mondta Niall majd rám kacsintott mire én enyhén elvörösödtem. Már 10 perce vártunk amikor végre lejött a két fiú is. Nem azt szokták mondani, hogy a lányok készülődnek lassan? Hát ez az ő esetükben máshogy van.. Beültünk Zayn kocsijába és már indultunk is. Zayn gyorsan vezetett ezért kb 15 perc múlva ott is voltunk London egyik legnagyobb szórakozó helyén. Már kintről lehetett hallani a dübörgő zenét. Ahogy bementünk mindenki a bárpulthoz ment italt kérni. Szerintem közülünk már senki nem volt józan. Mindenki totál részeg lehetett. Ezen az estén annyit táncoltam mint még soha. Most is ezt tettem de valaki megfogta a csuklómat és magához húzott. Hirtelen azt sem tudtam mi történik.Már csak arra eszméltem fel hogy valaki megcsókol. Nem is csókolt lesmárolt. Eltoltam magamtól és megnéztem hogy még is ki ez. Zayn volt az. Gondoltam már úgy is mindegy én is megcsókoltam őt. Azt sem tudtam mit csinálok csak csináltam. Már vagy öt perce smároltunk amikor azt vettem észre, hogy Harry bámul engem.
- Ti meg mit csináltok?- kérdezte.
- Na ezt már én sem tudom. De nekem tetszett.- kacsintottam Zaynre. Ő megint megcsókolt. Nem tudom mért csináltam.
- Szerintem mennünk kéne már!- szólt Liam aki idő közben odajött hozzánk.
- Szerintem is.-mondtam és megindultam a kijárat felé, de majdnem elestem a sok piától, de szerencsére Zayn megfogta a kezemet. 
- Uristen köszi. Nem érzem valami stabilnak magam...
- Hát hidd el én sem.- mondta vigyorogva. A kocsiig kézen fogva mentünk. Én szorosan Zayn mellé ültem.
Nem telt bele sok idő de én már a kocsiba elaludtam, szóval innentől nem emlékszem semmire.  
                                                                                                                                                                                                                                      


4 megjegyzés:

  1. #whatabadgirl
    nagyon jó! elképzeltem, hogy Zayn és te faljátok egymást, Harry meg Liam meg odamegy és nézi :D jól szórakoztam:DD nagyon jó!! kövit! <3<3

    VálaszTörlés
  2. Háát részeg smárolás :D
    Jóó, nem gondoltam volna, hogy Zayn és Emma :D de ettől olyan érdekes FOLYTASD MERT NAGYON ÉRDEKEL HOGY MI FOG TÖRTÉNNI :D

    VálaszTörlés