2013. január 20., vasárnap

5. rész Rossz előérzet

Reggel arra ébredtem, hogy nagyon fáj a fejem. Kinyitottam a szememet és nagyon megijedtem. Zayn mellettem feküdt az ágyamban. Ő még aludt. Nem akartam felébreszteni ezért halkan felkeltem és lementem a konyhába. Az asztalnál Harry ült egy tál melegszendvics felett eléggé másnapos fejjel. Ránéztem az órára. 8:00 volt.
- Jó reggelt.-mondtam és a fejemhez raktam a kezemet mert egy helyen élesen bele nyílalt a fájdalom.
- Neked is. Mondjuk én nem is aludtam.- mondta fáradt hangon.
- Hát nekem nem rémlik, hogy én mikor aludtam el. Meg mondjuk azt sem értem, hogy mért Zayn mellett keltem fel.
- A kocsiban elaludtál. Utána fel akartunk ébreszteni de nem keltél fel, ezért Niall meg Zayn felcipeltek a szobádba és gondolom Zayn ott aludt.
- Úristen ez azért durva.
- Nem ez nem durva. Inkább az durva, hogy tegnap Zaynnel smároltatok. És csak úgy megjegyzem van barátnője.- amikor Harry kimondta ezt a mondatot megállt bennem az ütő. Hogy lehettem ennyire hülye?  Még csak nem is tetszik Zayn. Én nem vagyok normális. Tudtam, hogy Zayn Perrie Edwardsal jár és én még is megcsókoltam. Éreztem, hogy ennek rossz vége lesz.
- Basszus mit tettem? Én nem akartam ezt. Soha nem akarnék Zaynnek rosszat.
- Jó reggelt!- mondta Zayn miközben lejött a lépcsőn.
- Zayn beszélhetünk négyszemközt?- kérdeztem félve.
- Persze.- Zaynnel kimentünk a kertbe a hintaágyunkra.- Miről akarsz beszélni?
- Ezt most komolyan kérdezed?
- Teljesen komolyan.- láttam Zayn arcán, hogy tényleg nem érti, hogy miről akarok mondani.
- Tudod tegnap olyan dolgot tettünk amit nem szabadott volna..
- Még is mit?- arcán döbbenetet láttam.
- Zayn tegnap megcsókoltál én meg visszacsókoltam nem emlékszel?
- Mi van?? Ez komoly? Basszus. Semmire nem emlékszek a tegnapból..Csak arra, hogy a te ágyadban keletem fel. De ugye nem feküdtünk le egymással?
- Hát remélem nem.
- Bazdmeg most mit fogok Perrienek mondani?
- Zayn én csak bocsánatot akartam kérni..és..- itt nem engedte, hogy befejezzem a mondatot.
- Nem kell bocsánatot kérned. Nem voltunk maguknál bármi történhetett volna. Már csak az a kérdés, hogy Perrie ezt el fogja-e hinni...
- Ha bármiben tudod segíteni csak szólj.- simítottam meg a karját.
Amikor visszamentem a házba Harry még mindig ott ült az asztalnál azzal a különbséggel, hogy most nézte a tv-t. Gyorsan felrohantam a szobámba és lefürödtem. Hihetetlenül jól esett a meleg víz. Gyorsan megszárítottam a hajamat és felöltöztem. Felvettem a kedvenc angol mintás pólómat és egy farmer shortot-ot egy fehér pulcsival.
A hajamat konytyba raktam. Már épp ki akartam menni a szobámból amikor Lily lépett be az ajtón. Ha jól láttam még a tegnapi ruhája volt rajta és a haja szanaszét állt.
- Jó reggelt!- mondtam neki.
- Neked is. Ugye nem baj ha lefürdök?
- Nem, de várj már hol aludtál? Azt hittem majd átjössz hozzám.
- Hozzád? Ha jól emlékszem Zaynnel aludtál. Tényleg van valami köztetek amiről tudnom kéne?
- Nem nincs semmi. Előbb beszéltük  meg a dolgokat.
- Ja akkor oké.- mondta és egy puszit nyomott az arcomra.
Amikor lementem a lépcsőn már minden fiú az asztalnál ült kivéve Zayn-t.
- Mi van közted és Zayn közt?- kérdezte Louis.
- Semmi vagy is igaz, hogy tegnap kicsit elszabadult a hangulat, de ma már megbeszéltük a dolgokat szóval nincs semmi.- magyarázkodtam.
- Na Nialler mondtam én, hogy nincs semmi.- veregette meg Niall vállát Lou.
- Mi van?- kérdeztem furcsán.
- Majd később elmondom.- legyintett Louis.
- Na azt próbáld meg.- ütött Louis tarkójára Niall. Én mondjuk ebből az egészből nem sok mindent értettem de jól szórakoztam rajtuk. Gyorsan csináltam magamnak egy szendvicset és elkezdtem enni a fiúkkal. Már épp ki akartam vinni a tányéromat a mosógatóhoz, amikor megcsörrent a telefonom. Ránéztem a képernyőre, hogy ki az de ismeretlen szám volt. Felvettem a telefont és beleszóltam.
- Igen?- kérdeztem.
- Emma Styles?- kérdezte valaki a vonal túlsó feléről.
- Igen én vagyok az. Ki beszél?
- Perrie Edwards vagyok.- amint kimondta a nevét nagyon megijedtem.

2 megjegyzés: