2013. január 21., hétfő

6. rész Hug

- És miért hívtál?- kérdeztem úgy mint ha nem tudnék semmiről.
- Szerintem tudod azt de inkább ez nem telefon téma. Holnap 3-kor találkozzunk a Starbucks-ban.- mondta flegma hangon.
- Rendben. Akkor holnap.- és letettem a telefont. Még egy ideid álltam a telefon mellett amikor valaki mellettem termett.
- Minden rendben?- kérdezte Niall.
- Hát nem teljesen.
- Mi a baj?- kérdezte aggódva.
- Hát az előbb Perrie hívott telefonon. És holnap találkozni akar velem.
- És ez mért baj? Perrie jó fej csaj.
- Niall tegnap megcsókoltam Zayn-t! Erről akar velem beszélni.- mondtam neki egy kicsit felemelt hanggal és már a sírás kerülgetett. Szerintem megérezte, hogy mindjárt sírni fogok ezért szorosan magához ölelt.
Most már nem bírtam ki könnyeim patakokban hullani kezdtek.
- Ne sírj majd kitalálunk valamit! Nem lesz semmi baj!- próbált nyugtatni és simogatta a hajamat.
- De én nem akarom, hogy szakítsanak Zayn-nel. És ha miattam szakítanának azt nem tudnám elviselni.- szipogtam.
- Nem fog senki senkivel szakítani.- eltolt magától, hogy a szemembe tudjon nézni. Letörölte a könnyeimet és rám mosolygott.
- Köszönöm.- mondtam és újból megöleltem.
- Mit köszönsz?
- Mindent.- mondtam egyszerűen. Ő csak egy mosollyal válaszolt.
Visszamentünk a többiekhez akik érdeklődően ránk néztek.
- Emma te sírtál?- kérdezte döbbenten Harry. Én csak Niallra néztem akit Lou letámadott és félre hívta beszélni.
- Nem nem sírtam.- próbáltam egy vigyort az arcomra erőltetni. Nagy nehezen sikerült és szerintem hatásos lett.
- Akkor jó! Egyébként Lily keresett téged és üzeni, hogy elment.- mondta Harry.
- Oké majd felhívom.- legyintettem. Leültem Liam mellé tv-t nézni.- Liam mostanában olyan csendes vagy.
- Ha te mondod..-felelte flegmán. Én csak furcsán néztem rá.
- Neked meg mi bajod?- kérdeztem.
- Nekem semmi...
- Ja látom.- forgattam  a szemeimet.
A nap további részében csak vásárolni voltam Louis-val aki egész végig Niallről beszélt nekem. Nem nagyon értettem, hogy mért de kezd fura lenni a srác. Este gyorsan lefürödtem és elmentem aludni.
Már majd nem elaludtam, amikor valaki kopogott és utána benyitott. Niall volt az.
- Szia van kedved beszélgetni?- kérdezte mosolyogva.
- Hát az most jól esne.- mondtam kicsit fáradt hangon.
Szinte végig beszéltük az estét. Niall elkezdett valamit mesélni, de én elaludtam rajta. Nagyon örültem, hogy átjött beszélgetni.



3 megjegyzés:

  1. Vííí!! Nagyon jó! :)
    Ennyire naiv viszont senki sem lehet :D
    Nagyon tetszik:)
    Hamar kövit! :D <3 <3

    VálaszTörlés
  2. :D Klasz lett :D Minél hamarabb kövit mert már várom a lecseszést :D <3 ! :D

    VálaszTörlés