2013. január 17., csütörtök

1. rész Csak egy szokásos reggel..

Volt már olyan érzésed az életben, hogy egyik percben még minden rendben van, de a másikban már minden elromlik? Nekem pontosan volt már sok ilyen pillanatom. Ebben az a legrosszabb, hogy nem tudod, hogy te tetted ezt saját magaddal vagy a sors akarta így és ennek így kellett történie. A nevem Emma Styles. Igen Styles. Harry Edward Styles húga. Nagyon szeretem Harryt de sajnos az, hogy ő egy sztár nagyon megnehezíti az életemet. Persze ezt ő is tudja, de valahogy neki az éneklés az élete. És persze ott vannak a fiúk. Niall, Zayn, Louis és Liam. Ők nagyon jó barátaim. Olyan mintha 5 bátyám lenne néha. De van egy nagyobb baj is. Nem hiába írtam Niall-t elsőként. Valahogy mindig is többet éreztem iránta mint puszta barátság. Mindig ahogy belenézek abba a gyönyörű két kék szemeibe menten elájulnék ha nem lenne egy legjobb barátom Lily. Ő mindig mellettem áll amikor VELE beszélek így ha elájulnék ő elkapna. Persze ő tudja hogy mit érzek Niall iránt és szerinte nagyon nagy barom vagyok hogy a bátyám szinte legjobb haverjába belezúgtam. De én erről nem tehetek. Egyébként 17 éves vagyok. Harry meg 19. Egyébként nagyon jó tesók vagyunk. Igaz hogy néha verekedünk, néha ölelkezünk néha meg idegesítem, de ettől függetlenül nagyon szeretjük egymást. Most Londonban élünk egy nagy villának is nevezhető házban. Magántanuló vagyok vagy is voltam a sok költözés miatt. Persze ez is Harry miatt volt. De mivel anyukám úgy döntött, hogy most egy ideig itt fogunk lakni ezért beíratott a közeli gimibe. Jövőhét hétfőn lesz az első napom. Régebben amig Harry nem volt híres egy átlagos lány voltam és igaz barátaim voltak mint például Lily. De most hogy harmadikok lettek az x-factorban mindenki velem akar barátkozni hogy tálálkozhasson Harryvel. Eléggé idegesítő. Anyukám nagyon sokat dolgozik mint apukám is. Anyukám modellek ruháját készíti apukám meg tanácsadó. Szinte mindig egyedül vagyok ebben a nagy házban. Apum, anyum dolgozik, Harry meg a fiúkkal van. Bár az utóbbi időben egyre többször vannak nálunk.
Ez a nap is úgy kezdődött mint a többi. Reggel 9 óra körül ébredtem. Gyorsan fel kaptam magamra egy sötétkék sortot és egy fehér ujjatlan pólót. Hajamat kivasaltam és ki sminkeltem magam. Néztem egy kicsit a szobámba a tv-t, de utána unatkozni kezdtem. Gondoltam felkeltem Harryt. Ja egyébként ha unatkozok akkor mindig Harryt csesztetem. A szobája az enyémmel szemben volt. Bementem és leültem az ágya mellé. Ő meg aludt. Meg egy kicsit horkolt is. Gondoltam megviccelem egy kicsit és elkezdtem az egyik párnával ütögetni.
- Te meg mit keresel itt?- kérdezte dühösen álmos hangom én meg csak egyre jobban püföltem.
- Jöttelek felkelteni.
- De ma nem hétfő van?- kérdezte.
- De.
- Akkor minek ébresztettél fel? Ma nincs semmi dolgunk.
- Már a saját báttyámal sem tölthetek időt? És ha valamit csinálok akkor leordít?? Mert tudod mutatni akartam neked valamit.
- Jólvan gyere ide!- mondta én meg ráugrodtam és elkezdtem puszilgatni amit utál.
- Na gyere már!- utasítottam.
Lebotorkált velem a lépcsőn én meg oda vezettem a hűtőhöz amin egy levél állt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése