2013. január 19., szombat

2. rész Louis csak egy van!!

-Ez meg mi?- kérdezte Harry értetlenül.
- Nem tudom. Reggel lejöttem és itt volt. Szerintem anyáék rakták ide szóval nyissuk ki!- tanácsoltam.


Drága Emma és Harry!


Apátokkal ma reggel konferencia gyűlésre kellett mennünk Los Angeles-be. Ezt azért mondjuk most el, mert tegnap késő este hívtak minket és nem volt választásunk. Jövő hét kedden már otthon is leszünk veletek. Harry elvárom, hogy vigyázz Emmára. A ház a ti felelőségetek alatt van. Ne csináljatok semmi hülyeséget. Harry neked csütörtökön interjúd van nem felejsd el! Kaját csináltam nektek de nem hiszem, hogy kitart jövő hét keddig, ezért majd csináljatok magatoknak és menjetek vásásrolni!


                                                                                                             Szeretünk titeket : Anyu, Apu.


A levél elolvasása után a bátyámra néztem.
- Te is arra gondolsz amire én?- kérdeztem.
- Buli?
-Buli! Megyek megszervezem. De mikor legyen?
-Figyelj inkább én akarom szervezni mert te lehet hívnál őrült rajongókat is. És csak egy feltétellel lehet buli!
- Na mi az a feltétel apuci?- néztem rá boci szemekkel.
- Te takarítasz!
- Mi hagyjál már! Ketten szervezzük szóval te is takarítasz Harold!- förmedtem rá.
- A-a.- ingatta a fejét.
- Biztos, hogy nem fogok egyedül takarítani.
- Hívd át Lilyt.- mondta vigyorogva.
- Szemét vagy!- mondtam neki és felrohantam a szobámba. Már vagy 2 órája itt voltam, amikor valaki kopogott.
- Harry tűnj innen!- ordítottam. 
- És én zavarok?- hallottam kintről Louis hangját.
- Lou?
- Aha és hoztam répát is.
- Juj gyere be gyorsan már répa hiányom volt.- rohantam az ajtóhoz. Louis bejött én meg szorosan megöleltem.- Hogy hogy itt vagy?
- Hát tudod Hazza felhívott, hogy szabad a házatok és, hogy itt aludhatnánk egy csomó ideig.- magyarázta egy széles vigyor kíséretében. 
- Aha értem. Persze, hogy nekem nem szólt..
- Hát meglepetés!!- üvöltötte mire összeborzoltam a haját.
- Na hol az a répa?
- Csak egyet tudtam elhozni, mert Niall meg akarta enni. De őt megmentettem.
- Jaj köszönöm. De amúgy meddig maradtok?
- Hát még nem tudjuk lehet, hogy egy hetet ha persze megengeded.
- Még szép, hogy meg engedem. Csak majd hagyjatok aludni! Na de most le kell mennem kajálni mert éhen halok.
- Te Nialler 2 vagy.- én erre csak egy kacsintással válaszoltam.

2 megjegyzés:

  1. Jóó lett !
    Folytasd és minnél hamarabb rakd ki a kövi részt. És igen Louisból csak egy van :DD <3

    VálaszTörlés